Sunday 6 February 2022

Pengakuan Seorang Gadis Hilang Dara, Pulih Kembali

(photo hiasan)

SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK SEMUA BAKAL PENGANTIN 
DAN YANG SUDAH SELAMAT DIIJAB KABULKAN:-

Bulan shawal bukan saja bulan untuk kita berhari raya, kunjung mengunjung ke rumah sanak saudara, teman-teman dan sahabat andai, malah diraikan dengan majlis rumah terbuka. Disebalik kemerihan shawal ini ramai yang mengambil kesempatan untuk menamatkan zamaan bujang mereka dengan membuat pilihan bernikah dan bersanding. Disamping berhari raya, serentak dengan itu kita dapat meraikan majlis persandingan pasangan mempelai. Alhamdulillah syukur kerana terkabul juga hasrat mereka ini untuk hidup bersama sebagai suami isteri setelah sekian lama melalui rintangan perjalan liku-liku percintaan dan alam pertunangan. Selamat hari raya dan selamat pengantin baru dari kami untuk semua bakal-bakal pengantin dan juga yang telah sempurna menjadi mempelai raja sehari dan bergelar pasangan suami isteri..

 PENGAKUAN SEORANG PENGGUNA DVERGIN ACTIVE 

Nor bukan nama sebenar telah terlanjur dengan bekas kekasihnya lebih dari 10 kali. Setelah putus atas alasan teman lelakinya curang, Nor hidup dalam keresahan kerana dia sudah tiada dara lagi. Setahun kemudian di berkenalan dengan seorang lelaki yang memang baik budi perkertinya sehingga membawa ke alam pertunangan. Sungguh pun dia berasa beruntung dapat teman lelaki yang ketika itu telah menjadi tunangannya, Nor sentiasa keresahan kerana dirinya tidak suci lagi. 

Pada mulanya dia mahu berterus terang saja kepada tunangnya, namun dia bimbang berkemungkinan tunangnya tidak boleh menerima dirinya. Hidup ini sungguh indah kurniaan dari tuhan, dan tuhan masih sayang padanya sehinggalah pada suatu hari hatinya tergerak untuk mencari penawar yang boleh mengembalikan daranya melalui internet. 

Ditakdirkan akhirnya dia bertemu dengan apa yang dia cari demi menyelesaikan masalahnya. Dia tidak berniat menipu bakal suaminya, namun demi maruahnya dia terpaksa juga buat apa yang sepatutnya. Nor menemui satu produk bernama D'Vergin Active. Penawar ini perlu diguna 30 hari. Malangnya tarikh perkahwinanannya hanya tinggal 45 hari saja lagi. Nor menghubungi Kak Norizan pengeluar produk ini untuk memesan melalui pertemuan. 

Dipendekkan cerita, Nor telah menggunakan produk ini mengikut arahan cara guna dengan betul. Apa yang berlaku semuanya kerja tuhan, malam pertamanya pada 7 hari raya aidil fitri selamat sempurna dan suaminya tersenyum puas kerana mendapati Nor masih dara kerana darah dara mengalir. Pedih sakit itulah kata Nor seumpama pertama kali dia terlanjur sebelum ini. 

Atas nasihat Kak Norizan, Nor membeli 1 set d'vergin active, 1 botol viginpres dan 1 tiub losyen kamarsutera... Inilah bekalan dia menempuh malam pertamanya untuk kali kedua dalam penuh debaran yang menakutkan...Alhamdulillah berkat usaha, doa dan taubat hambanya ini, akhirnya Allah merestui apa yang dia hajati.

https://rahsia-dara.blogspot.com/
SIAPAKAH MEMERLUKAN VITALGOLD?
1) Mereka yang telah terlanjur melebihi 5 kali
2) Mereka yang melakukan seks bebas dan sering bertukar pasangan.
3) Mereka yang melakukan seks bebas sejenis (Lesbian).
4) Mereka yang teraniaya akibat di rogol.
5) Mereka yang cedera akibat bersukan, jatuh, atau akibat perlakuan onani sehingga hilang dara.
6)Mereka yang pernah mengandung dan keguguran jani antara 1bulan hingga 4 bulan.


KETAHUILAH LEBIH 10000 PENGGUNA YANG TIADA DARA BERJAYA PULIH SEMULA SEPERTI ASAL UNTUK MENGHADAPI MALAM PERTAMA, DEMI MASA DEPAN. DAPATKAN SEKARANG:


HUBUNGI : 017-6622758 KAK NOOR SMS / WSSP UNTUK MEMESAN PRODUK INI:- 
HARGA:
Semanjung Malaysia / Sabah/Sarawak RM500.00 
Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju. 
Bankinkan jumlah yang secukupnya  ke akaun CIMB: 700-586-319-3 Mohamad Abdul Hamid. 

Selepas membuat pembayaran sila sms: Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke:017-6622758 Kak Nor Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri..

3 comments:

  1. Cerita yang sangat menarik admin.. pengalaman sendiri ke?.
    Tumpang Iklan

    Hish...apa ni bro.. tipu saya..
    Kenapa ya?.
    Bro kata ubat ni lambat berkesan.. 1 bulan baru rasa.
    Ya.. agak lambat..
    Mana ada bro.. 1 minggu saya dah dapat rasa kesan..keras macam batu..
    Meraung isteri saya..hahah


    >>>Besarkan zakar semula jadi cara India <<<

    ReplyDelete