Sunday 6 February 2022

SUDAH KEBIASAAN GADIS 16 TAHUN MANGSA DINODAI ABANG KANDUNG SELAMA 4 TAHUN...


Perkara ini amat memalukan kita semua sebagai orang Melayu yang beragama Islam.Mengapa ini boleh berlaku? Apakah kerana kurangnya didikan agama? Atau ibu dan ayah tidak langsung memberi perhatian terhadap anak-anak mereka?

Ikutilah cerita ini pengakuan seorang gadis berusia 16 tahun yang telah menjadi perkara biasa dijadikan hamba seks abang kandungnya sendiri.

"Kali pertama berlaku sebelah petang sewaktu saya pulang dari kelas tambahan lebih kurang jam 4.30. Abang saya sedang menonton tv. Sewaktu saya masuk ke ruang tamu, saya terlihat abang saya sedang menonton filem lucah. Saya merasa malu lantas lari masuk ke dalam bilik dan mengunci pintu.

Saya berbaring di atas katil kerana merasa serba salah dengan perbuatan abang saya, yang selamaini langsung tidak pernah terfikir akan saya abang saya sanggup menonton filem lucah. Tidak berapa lama kemudian saya terdengar pintu bilik saya diketuk. Saya tahu itu sudah tentu abang saya. Saya membuka pintu membenarkan abang masuk.

Memang seperti biasa abang sering bersama saya di dalam untuk berbincang tentang pelajaran. Saya masih berpakaian sekolah.Abang melangkah masuk dan menutup pintu bilik saya, terus duduk dipenjuru katil.

"Abang! Abang tak malu ke tengok filem lucah?" soal aku padanya. Abang garu kepala kemudian sengih.
"Abang tak tahu tu filem lucah, kawan bagi, abang bukalah" jelasnya.selamba. Abang kelihatan serba salah. Saya berbaring di atas katil sambil memeluk bantal peluk. Abang masih duduk ditepi katil. Saya tidak kisah sebab memang seperti biasa abang duduk di sisi katil ketika saya berbaring.

Saya mendiamkan diri. Abang mengusap rambut saya. Saya membiarkanya ,sebab saya tahu dia sayangkan saya dan memang suka memanjakan saya. Dari rambut saya, abang berani menjelajah ke bahu saya. Tiba-tiba saja abang mengusap dada saya. Saya merasakan sesuatu seperti terangsang.Abang memberanikan diri memegang payudara saya.Saya cuba menarik tangan abang tanda tidak suka. Tapi abang semakin ganas meraba dan meramas payudara saya.Saya merasakan suatu nikmat yang tak pernah saya rasakan selama ini. Saya mendiamkan diri sambil memejam mata. Lama abang meramas dan membelai payudara saya.

Tiba-tiba saya merasakan bahagian alat sulit saya diramas-ramas. Saya pasti itu tangan abang. Saya mengepit untuk mengelakan perbuatan abang. Abang semakin berani, tiba-tiba saya dia menindih tubuh saya, tubuh abang sudah berada di atas perut saya.Akhirnya malam itu abang berjaya menembusi mahkota saya. Menangis pun tak guna, apa yang terjadi sudah terjadi, perbuatan ini bukan sekali malah sudah 4 tahun berlaku kami menikmati kepuasan yang di ibarat seperti suami isteri...

Saya mempunyai seorang kekasih, kami berjanji untuk berkahwin. Pada hujung bulan Julai 2011 kami bertunang. Sejak bertunang, saya dan abang tidak lagi melakukan perkara terkutuk itu lagi. Hanya tinggal 5 bulan saja lagi saya akan melangsungkan perkahwinan. Apa yang merisaukan saya ialah tentang saya tiada dara lagi dan takut bakal suami saya tahu. Suatu hari saya terbaca tentang ada produk yang boleh memulihkan semula dara. Antara percaya dan tidak percaya saya meyakinkan diri menghubungi pengeluar produk tersebut. VITAL GOLD itulah nama produk. Saya memberitahu perkara sebenar dan pihak pengeluar produk tersebut menyarankan saya menggunakan VITAL GOLD untuk lebih berkesan kerana saya telah telanjur lebih dari 5 kali.....Untuk lebih berkeyakinan saya telah menggunakan 2 set VITAL GOLD, 1 set viginpress dan satu kotak losyen kamar sutera.Seminggu yang lepas saya telah selamat diijabkabulkan. Dengan perasaan gementar saya melalui malam pertama. Sungguh menakjubkan apabila malam itu saya memiliki dara kembali, sakit yang sama dirasa mula-mula pecah dara dan mengalirnya darah dara. Alhamdulillah bersyukur saya kepada tuhan dengan berkat usaha, doa dan taubat saya...pengakuan ini saja saya benarkan ditulis untuk testimonia pada pengguna yang lain, terima kasih kak Nor pengeluar produk syukur pada tuhan."

https://rahsia-dara.blogspot.com/ 
SIAPAKAH MEMERLUKAN VITALGOLD?
1) Mereka yang telah terlanjur melebihi 5 kali
2) Mereka yang melakukan seks bebas dan sering bertukar pasangan.
3) Mereka yang melakukan seks bebas sejenis (Lesbian).
4) Mereka yang teraniaya akibat di rogol.
5) Mereka yang cedera akibat bersukan, jatuh, atau akibat perlakuan onani sehingga hilang dara.
6)Mereka yang pernah mengandung dan keguguran jani antara 1bulan hingga 4 bulan.


KETAHUILAH LEBIH 10000 PENGGUNA YANG TIADA DARA BERJAYA PULIH SEMULA SEPERTI ASAL UNTUK MENGHADAPI MALAM PERTAMA, DEMI MASA DEPAN. DAPATKAN SEKARANG:

HUBUNGI : 017-6622758 KAK NOOR SMS / WSSP UNTUK MEMESAN PRODUK INI:- 
HARGA:
Semanjung Malaysia / Sabah/Sarawak RM500.00 
Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju. 
Bankinkan jumlah yang secukupnya  ke akaun CIMB: 700-586-319-3 Mohamad Abdul Hamid. 

Selepas membuat pembayaran sila sms: Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke:017-6622758 Kak Nor Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri..


1 comment:

  1. I'm Sonja McDonell, 23, Swiss Airlines Stewardess with current 13 oversea towns, very tender with lots of fantasies in my wonderful job. All girls I had met & with whom I discussed in Jakarta in the Travel hotel restaurant bar & in Medan the Antares hotel near the Juki center were too shy to speak about lesbian sex. I think, I discussed with the wrong girls.
    Sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete