Sunday 6 February 2022

AKU DICERAIKAN OLEH SUAMIKU DI MALAM PERTAMA KERANA DIA MENGETAHUI AKU TIADA DARA LAGI


Cerita ini ingin saya kongsi bersama dengan anda. Kisah seorang gadis yang pernah terlanjur lebih 10 kali dengan bekas kekasihnya dan kemudian menerima lamaran seorang lelaki untuk dijadikan isteri. Asma bukan nama sebenar pernah terlanjur dengan kekasihnya lebih 10 atas dasar sayang dan memegang janji manis kekasihnya, kononya dia tidak akan dipersia-siakan.

Malangnya setelah lebih setahun hidup bersama seperti suami isteri, akhirnya dengan sedikit pertengkaran dengan teman lelakinya, akhirnya Asmah di tinggalkan tanpa rasa belas ehsan. Hendak menangis air mata sudah tiada guna lagi, perkara sudah terjadi, untuk di undur semula amat mustahil.

Asma dapat tahu teman lelakinya sudah ada perempuan lain. Antara terpaksa dan tiada kerelaan hati Asma terpaksa menerima hakikat bahawa dirinya kini sudah dinodai dan tidak suci lagi. Berkali-kali Asma merayu pada bekas teman lelakinya supaya bertanggung jawab ke atas perbuatannya, malangnya teman lelakinya engan. Malah Asma pula di tuduh pernah meniduri sepupunya. Sedangkan Asma tidak pernah tidur dengan lelaki lain selain dengan teman lelakinya.

Suatu hari ibu Asma menalipon Asma agar pulang kekampung. Kata ibu Asma, ada orang hendak datang merisik Asma. Lelaki yang berkenan dengan Asma itu sebenarnya tinggal sekampung dengan Asma. Akhirnya Asma setuju dengan pilihan ibunya dan pertunangan mereka agak singkat. Selang dua bulan Asma di ijabkabulkan.

Asma amat risau untuk menempuh malam pertama. Dia bimbang akan suaminya nanti tahu yang dia tiada dara lagi. Mahu tidak mahu Asma bernekad untuk mendiamkan diri dan berpura-pura tidak ada pengalaman menempuh hubungan seks malam pertama. Malangnya apa yang dia harapkan tidak terkabu.

Suami Asma merungut kerana dia tidak melihat darah dara Asma dan hubungan seks malam itu langsung tidak seperti seorang gadis sunti.. Berlaku beberapa pertengkaran antara suami Asma dengan Asma dan keluarga Asma.

Suami Asma akhirnya membuat keputusan untuk menceraikan Asma dan ambik tindakan undang-undang menyaman malu terhadap keluarga Asma dan Asma sendiri... apa yang berlaku semuanya sudah berlaku, ibarat kata nasi dah menjadi bubur.. Kini Asma menjanda...Semogan kisah ini akan menjadi iktibar dan pedoman pada gadis-gadis semua...



SIAPAKAH MEMERLUKAN VITALGOLD?
1) Mereka yang telah terlanjur melebihi 5 kali
2) Mereka yang melakukan seks bebas dan sering bertukar pasangan.
3) Mereka yang melakukan seks bebas sejenis (Lesbian).
4) Mereka yang teraniaya akibat di rogol.
5) Mereka yang cedera akibat bersukan, jatuh, atau akibat perlakuan onani sehingga hilang dara.
6)Mereka yang pernah mengandung dan keguguran jani antara 1bulan hingga 4 bulan.


KETAHUILAH LEBIH 10000 PENGGUNA YANG TIADA DARA BERJAYA PULIH SEMULA SEPERTI ASAL UNTUK MENGHADAPI MALAM PERTAMA, DEMI MASA DEPAN. DAPATKAN SEKARANG:

HUBUNGI : 017-6622758 KAK NOOR SMS / WSSP UNTUK MEMESAN PRODUK INI:- 
HARGA:
Semanjung Malaysia / Sabah/Sarawak RM500.00 
Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju. 
Bankinkan jumlah yang secukupnya  ke akaun CIMB: 700-586-319-3 Mohamad Abdul Hamid. 

Selepas membuat pembayaran sila sms: Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke:017-6622758 Kak Nor Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri..


1 comment:

  1. My name is Sonja McDonell, 23, a stewardess of Swiss Airlines with 13 oversea towns. Lesbian girls have nerves at and in their sensitive parts ot heir bodies in young ages, which so called 'normal girls' don't have. This can never be changed. But indonesian girls are very shy to discusss lesbian sex and to realize it, when I was in the Travel hotel in Jakarta & in the Antares hotel in Medan. I think, it's the culture, right?
    sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete